veredus Piaff

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jjeg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 859
J

jjeg

Jag min klantskalle lyckades kasta förpackningen innan jag kom på att tvättråden stod där:angel:
Så snälla någon som har dessa...hur tvättar ni era veredus piaff benskydd?

Sv: veredus Piaff

Lyckades också slänga mina förpackningar utan att kolla tvättråden.. Men har tvättat mina i 30 grader (utan sköljmedel) och de har funkat, dom är precis som dom var innan tvätten.

Oj tvättråden tittade jag inte på heller och snart har jag haft mina i ett år :p Men dom har överlevt tvättmaskinen i inte allt för höga temperaturer.

hahaha...låter bra...30 graders snabbtvätt eller...använder du tvättmedel...vanligt eller?

jag tvättar alla skydd med vanligt tvättmedel i 30grader, hänger även upp dem i torkskåpet efter.

men hur får ni bort sandkorn som fastnat på utsidan.....låg kvar i själva "tyget" på utsidan..riktigt fast..

Jag borstar mina och tvättar sen i 30 g med vanligt tvättmedel, funkar prima, dom blir så fina så! :)

30 grader och snabbtvätt -vips så är dem som nya!
Tvättmaskinen är en väldigt bra uppfinning!:p

mina blev inte helt fri från sandkorn..;( har petat och tjafsat i över en timme för att få bort ..nu är dom hyfsat rena. Ska borsta ordentligt nästa gång och spola av dom innan jag kastar dom i tvättmaskinen.

Liknande trådar

Hästvård Igår skrev stallägarna att min häst låg ner i hagen, hon hade gått ifrån sitt hö. Stallägaren gick ut och reste henne upp då smaskade...
Svar
1
· Visningar
476
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 945
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 255
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 874
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka