Veredus piaffe skydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ruh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 4 736
R

Ruh

Har länge funderat på att köpa vita veredus piaffe skydd.
Ni som har de är de bra och varför? Hoppas ni förstår min fråga :bow:

Sv: Veredus piaffe skydd

tycker att skydden är extremt fula kolla bara så klumpiga dom ser ut
Horseit%20Piaffe%20Picture%203.GIF

Jag har använt dem. Tycker att de är ngt överprissatta. Som många andra vita skydd är de fina första gången de används...Fläckar från grus/gräs etc går inte riktigt bort i tvätten...Vet inte om de finns i andra färger? De skyddar visserligen bra men är krångliga att ta på och inte minst av (som när det ska gå undan på en framridning) pga all kardborre...

Jag tycker att de är alldeles underbara
Absolut de bästa skydden som finns!!
-Bästa passform och utseeende :love: :love:

Jag har haft många neopreneskydd och inga slår Piaffe-skydden, dom är smidigare, sitter mycket bättre, lätta att tvätta o göra rent (ser ut som nya efter tvätt) o.s.v.
På bilder ser de mycket klumpigare ut än vad de egentligen är, får man bara rätt storlek sitter dom som slimmat på hästen.

Hihi tack skall du ha, tror det var du som tipsade mig:D

Vad hamnade de på, på tradera då?

Vet ju annars ungef. vad de ligger på i butik men undrar om det finns någon som är billigare än någon annan s.a.s?

Tror jag betalade ca 1300 kr för både fram och bak...

Ja precis, ...får försöka spara lite nu då fram till den 14 :confused: Hoppas du hittar dem då;)

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
866
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 225
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka