Veredus super sheen glansspary!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hoppryttaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 082
H

Hoppryttaren

Jag har alltid innan köpt Foxfire glanspray(stavas :angel: ) men efter som det var slut så köpte jag istället Veredus glanspray någon som använd det?
Är det bra?

Får hoppas det för 500ml kostade 190:- :o

Sv: Veredus super sheen glansspary!

Grattis till ett bra köp trots priset. Luktar mkt godare och håller sig bättre. Tycker jag iaf. Fast det är klart. Foxfire är väl värt pengarna också...

hehe, vi får väl hnoppas det då... :D

Men vernedus grejer brukarn ju vara bra iafn! :crazy:

Men tja, hur e detn man säger "ju dyrare desto bättre", vi får väl bara hoppas att det stämmer då... :banana:

Den anväder jag!
tycker den är den bästa, har iofs inte provat foxifre somalla andra säger men men

jag använder en som heter Detangler Lotion från Equ***ns ...vad är det som är skillnad på bra o dåligt?? denna funkar kanon iallafall och man o svans reds ut plättlätt-107 kr för 500 ml.

Tycker Foxfire är absolut bäst!! :love: och det luktar jättegott & fräsht

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 390
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka