Bukefalos 28 år!

Veredus Young jump

T

Tornado

Kanske redan finns någon tråd om dessa, men jag har inte hittat någon!

Jag har funderat lite på Veredus Young jump bakbenskydden. Framförallt då vad jag förstår är dessa gordkända för breeders (5 års) stämmer det?
Är den någon som har erfarenheter av dessa skydd? Hur är dom i storlekarna?


Mvh Frida:)
 
Sv: Veredus Young jump

Jag har ett par och tycker de är lite mindre i storlekarna om man genför med Vederus andra bakskydd ex Cabon gel. Min ena häst har storlek L i alla sina Vederus skydd och så jag köpte även det i Young jump skydden men de är lite i minsta laget. Det går att ha dom men det hade inte skadat om de varit lite större.
 
Sv: Veredus Young jump

Tack, då får jag se till att jag får testa det innan jag köper dom!

Någon mer med erfarenhet?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
671
Senast: Fiorano
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
558
Senast: Sirap
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 630
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp