Verktygsfärlt i explorer 6.0

loveponies

Trådstartare
Helt plötsligt när jag satt och surfade nu så ändrades verktygsfälten!
Istället för att som vanligt ha "Arkiv, Redigera, Visa" osv längst upp, sedan "Bakåt, framåt, stopp, uppdatera" ikonerna nedanför, och sedan adressfältet nedanför det, så är alla nu på rad på samma verktygsfält.
Och startfältet nederst kommer ar aupp när man för dit muspekaren.
Hur får jag det tillbaka som vanligt? Och hur blev det så???
 
Du måste råkat komma åt den grå underkanten med musknappen nedtryckt, det har hänt mig också ibland!
Sätt muspilen i underkanten på det gråa (tills det blir ett svart streck) håll ner vänsterknappen på musen och dra nedåt tills allt blir som det ska!

Tomas
 
Hur menar du egentligen?
Menar du att jag ska sätta muspelkaten så at det blir sådana där dragpilar? Det fungerar inte, det blir inga sådana!
Och vilket gråa fält, det överst (där adressfältet och allt sånt är) eller det i nederkanten (där start-knappen och allt det finns).
 
Start-fältet i nederkanten ha ju hamnat inån sorts "dölj automatisk"-läge, men om jag högerklickar på fältet och välje egenskaper så är inte funktionen "dölj automatskt" ibockad, ändå döljs den! :confused:
 
Oj, ursäkta :o! Missade detta med Startfältet, hur det blivit så övergår mina hjärnceller :confused:!!??

Det jag menade gällde det grå däruppe (verktygsfältet mm), där ska du få ett streck med pilar (upp/ned), får du inte det.... ja, då kan jag tyvärr inte hjälpa dig, SORRY!!!

Tomas
 
Fasiken också. Hur kan det ha blivit så då? Det verkar nästan som att mitt explorer har uppdaterat sig själv på något sätt, men jag vill ju hellre ha det som det var innan. Många hemsidor ser ju helkonstiga ut nu, för de blir så höga, liksom!
 
Högerklicka någonstans vid något av verktygsfälten eller på "Adress" (alltså där det är grå bakgrund, inte i själva adressfältet)

Se till att Lås verktygsfälten är urklickat. Nu bör du kunna dra dem dit du vill genom att klicka och dra? (T.ex. genom att vänsterklicka på adress och sedan dra det dit du vill)

Högerklicka sedan och lås dem igen
 
GRATTIS... minsann är inte 'herrens vägar' outgrundliga?!

Undrar vad som hände :confused:!!??

:DTomas ;)
 
Verkligen! Grejen var att jag hade två explorerfönster öppna, och det var bara i den ena som det blev konstigt. Om jag stängde det fönstret och öppnade ett nytt så var det likadant.
Så jag tänkte att om jag stänger det som var som vanligt så kommer det säkert också bli konstigt, men det blev det inte! Det var fortfarande som vanligt. Så jag stängde det som var konstigt helt, och till slut så kunde jag öppna ett till fönster utan att det blev konsigt...
Som sagt, undrar vad som hände :confused:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp