Veteranutställning

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tosa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 678
T

Tosa

Tråden kanske inte hör hemma här, men det gäller ju kallblodstravare så jag hoppas får fler svar här.

Finns det ingen kallblodsutställning för veteraner? Det skulle vara kul att vara med med min 17-åring. Jag har bara sett unghästutställningar än så länge.

Sv: Veteranutställning

Inte organiserat inom sleipner avdelningarna i alla fall. Vet inte hur det är med andra typer av kallblodsutställningar, men då kanske det är mest bruksare och liknande?

Lite synd att inte sleipner ordnar sådanna också. Om det var fler utställningar kanske fler skulle bli intresserad av rasen.

Kanske kommer med tiden, unghästutställningarna har ju inte heller funnits så himla länge, är väl en tio år ungefär.

Liknande trådar

Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 546
Senast: Syrax
·
Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
299
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 245
Senast: Kilauea
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka