Veterinär

Plantan

Trådstartare
Hej,
Jag har en fråga jag skulle vilja ta med någon veterinär, om det finns här?
Hälsningar
Plantan & Brunte
 
Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p
 
Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p
Tack! Det gällde en faktura, är du duktig på sånt med? 🙂
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Behöver lite råd. Jag har misstankar om felbehandling utav en av mina hästar (som resulterade i avlivning) som annan veterinär än...
Svar
13
· Visningar
2 195
Senast: Nevermind
·
Hästvård Hallå! Finns nån omvandlare på nätet som räknar ut vikten på hästen, om man har hästens mått? Eller nån som har ett viktmåttband och kan...
Svar
1
· Visningar
451
Senast: sweep
·
Hästvård Hej! Har nyligen köpt en importerat en häst från Irland av ett svenskt säljstall, och det irländska passet ifråga bestämmer hästen som...
2
Svar
21
· Visningar
2 962
Senast: Lobelia
·
Hästvård Jag har fått röntgenbilder på en häst som jag är intresserad av. Fick dem idag så kan inte fråga någon veterinär. Om någon är lite...
Svar
16
· Visningar
2 424
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp