Veterinär

Plantan

Trådstartare
Hej,
Jag har en fråga jag skulle vilja ta med någon veterinär, om det finns här?
Hälsningar
Plantan & Brunte
 
Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p
 
Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p
Tack! Det gällde en faktura, är du duktig på sånt med? 🙂
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Kanske en märklig fråga. Men anta att man, pga att man saknar förtroende för en veterinär av olika orsaker, bestämmer sig för att byta...
2
Svar
27
· Visningar
1 868
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Behöver lite råd. Jag har misstankar om felbehandling utav en av mina hästar (som resulterade i avlivning) som annan veterinär än...
Svar
13
· Visningar
2 206
Senast: Nevermind
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
1 683
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Jag behöver inte råd att besöka vetrinär eller dylikt då jag är i kontakt och har bokad tid. Min skimmel har melanom som sprider...
Svar
13
· Visningar
988
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp