Veterinär avgift?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Soda_no_Lemon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 314
S

Soda_no_Lemon

Hej! För den som aldrig tävlat förut, hur mkt brukar veterinär avgiften gå på?

Sv: Veterinär avgift?

Väldigt olika. Sist jag tävlade fälttävlan (lokalt) var den på 100kr.

I hoppning brukar det ligga på 70-120 kronor. I fälttävlan kan det variera men oftast uppåt då man även har en ambulansavgift.

ja har adlrig vart med om att den varit på 70 kr, ligger mer runt 100-150, kanske för att jag bor i sthlm...

Enstaka gånger har jag sett så låga [läs mer rimliga] veterinäravgifter. Oftast ligger det dock runt 100-lappen. (Östergötland, Örebro, Södermanländ företrädesvis.)

Liknande trådar

Samhälle Hej! Någon som vet hur veterinärer skriver ut recept? Jag trodde att de kunde skriva e-recept som läkare gör på VC? Fick en faktura...
Svar
11
· Visningar
1 000
Senast: kma
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 461
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Hej, är det någon som är veterinär här? Jag vill veta allt. Trivs du? Vad är bäst och sämst med yrket? Vad tjänar du? Hur stressigt är... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 730
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 582
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?