Veterinär

Plantan

Trådstartare
Hej,
Jag har en fråga jag skulle vilja ta med någon veterinär, om det finns här?
Hälsningar
Plantan & Brunte

Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p

Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p
Tack! Det gällde en faktura, är du duktig på sånt med? 🙂

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har idag fått ett Livintyg som inte stämmer överens med hur förloppen med skador sett ut. Veterinären har, utan att jag fått se...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Mary_Oh
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 027
Senast: Mint
·
Hästvård Hej! Skulle ni flytta in i ett nytt stall där en av hästarna testade positivt för stora blodmasken för några månader sedan och några... 2
Svar
22
· Visningar
1 412
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka