Vetlandahästar smet till stormarknaden

Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

:rofl: Måste varit lagom kaos vid kvantum då. :D
Tur att ingen skadade sig iaf med tanke på halkan och så illa som de kör där.
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

Haha komiskt, min gamla ponny sprang till ica. Vad vill dom göra där egentligen :confused:
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

Haha undrar hur man skulle reagera om man körde in på parkeringen till ICA och hittar 14 lösa hästar! Jag skulle troligtvis:
:eek: :eek: :confused: :confused: :love: (*) :idea: :bump: :angel:

(*): Där någonstans började jag nog tänka tanken att inte skulle väl någon sakna dessa hästarna om dom mystiskt försvann hem till mig..
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

Plundra grönsaksdisken, så klart! :idea::rofl:

Eller så var det extrapris på morötter, och de hade lite julklappspengar över?
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

eller hälsa på släktingar :devil:
eller söka ny matte haha
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

Men fy vad illa det hade kunnat gått, hur kan man glömma stänga grinden bara sådär? Om 14 hästar!? Inte så lyckat att ha dom springandes längst järnvägsspår och bilvägar, tur att det gick bra som sagt.
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

ojojoj. låter lite gulligt att de "knallade" till torget. Låter presis som om de visste var de skulle och inte hade någon brådska:laugh:.

Tycker lite synd om den anställde om glömde grinden....
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

HAHAHA ja om det bara är 14 stycken hästar så märks det säkert inte. :rofl:
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

Men fy vad illa det hade kunnat gått, hur kan man glömma stänga grinden bara sådär? Om 14 hästar!? Inte så lyckat att ha dom springandes längst järnvägsspår och bilvägar, tur att det gick bra som sagt.

Vet inte hur man kan glömma och stänga grinden.. Men är inte förvånad om något rikspucko har öppnat den heller. :crazy:

Järnvägsspåret är nerlagt, så ingen fara på taket där inte, och vägen dom knallat in till stan är öppen och bred, man kan inte missa 14 hästar där som bilist om man inte både är blind döv och lam. :D
TUR att de gick in mot stan, i stället för åt andra hållet, antingen mot 70/90 vägen eller tog sig en rövare i skogen som är rätt så stor om man går rätt väg..
Synd bara att jag inte var på plats och fick se spektaklet. :o:D
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

Haha komiskt, min gamla ponny sprang till ica. Vad vill dom göra där egentligen :confused:

Och våra hästar drog till ålderdomshemmet. :cool:

Det är MÅNGA år sen nu, men de hade gått så fint över vägen på övergångsstället och allt (två olika övergångsställen) och längs en cykelväg och sist över några stora gräsmattor. Där stannade de (på gräsmattan utanför ålderdomshemmet alltså) och några grannar ringade in dem och kontaktade oss så vi kunde hämta dem.
 
Sv: Vetlandahästar smet till stormarknaden

Och våra hästar drog till ålderdomshemmet. :cool:

Det är MÅNGA år sen nu, men de hade gått så fint över vägen på övergångsstället och allt (två olika övergångsställen) och längs en cykelväg och sist över några stora gräsmattor. Där stannade de (på gräsmattan utanför ålderdomshemmet alltså) och några grannar ringade in dem och kontaktade oss så vi kunde hämta dem.

Era hästar har minsann trafikvett! :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 941
Senast: starcraft
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 740
  • Artikel
Hästnyheter Under påskhelgen är det nationella dressyrtävlingar hos Hästhagens Ryttarförening. Flera klasser avgjordes på lördagen och Sandra...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nio hästar rymde under måndagsmorgonen från ridcentret i Stora Bråared – möjligtvis i jakt på grönare gräs. – Exakt hur vet jag inte...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Hönstråden II
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp