Mår bara dåligt av alla sådna testeer - är bara en massa fel på en ju!
Åh! Jag har tyckt alla jag läst varit jätteintressanta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mår bara dåligt av alla sådna testeer - är bara en massa fel på en ju!
Jag älskar mentala utmaningar, men när det finns så extremt mycket som det går att diskutera utan att behöva låtsas ha åsikter som man inte ens har... För mig känns det bara rakt igenom falskt, fånigt och idiotiskt att hålla på så.Jag förstår vad du menar, och jag har bla en familjemedlem som blir knäpp på mig pga det också.. Alltså, jag känner såpass starkt för detta "intresse" att jag tom vill poängtera att jag tycker det är felaktigt att säga att det är "bara för sakens skull"Det är ju en mental övning! Underhållning! För att se om man kan argumentera för saker man inte ens måste tro på själv!
Det andra stycket låter som vi ändå tänker en hel del lika.
Jag vet inte - tänker liksom att en hel del av hur man uppfattas ligger i betraktarens ögon, inte mycket jag kan göra åt det på det viset.Trevlig presentation! Har alltid uppfattat dig som lugn och jordnära i tråden, tycker du det stämmer med din bild av dig? Dejtar du för tillfället?![]()
Ballt att se nån som fick tvärtom på samtliga bokstäver från en själv!
Läste igenom min "beskrivning" nu igen, var länge sen.. En sak som stämmer så sjukt bra för mig, och ibland jag vet kan skapa lite...irritation... hos folk i närheten är:
"ENTPs...enjoy playing devil's advocate. This sometimes confuses, even angers, those who don't understand or accept the concept of argument as a sport."
Tycker jag du ska göra. Ta med balanssinnet och ett gott humör så går det säkert finemang![]()
Samma här. Lite läskigt!
Många gånger är den som är i underläge den som har något att komma med, om den inte sätter igång att tjata och hacka då förståss, då är det ofta det omvända.By the way, ang diskutioner så brukar jag nästan alltid hålla med den «svagaste sidan», typ för att skapa balans och en nyanserad debatt. (Vissa kanske redan har märkt detta....)
Skickade till min nya (bästa) kompis, hon hade redan gjort den; Enfp-a
Väldigt! Jag hatar ju tester egentligen...
24-åringen gissade "förkämpe"...
Inte rätt! Min nya kompis blev dock det..
Han kommer förresten förbi snart! Måste hoppa i duschen![]()
Nu är jag på väg till min dejt.Drygt 1 timmas bussresa och det är skitväder... Hoppast han är snygg!
Återkommer med presentation senare.![]()
Gäller givetvis de som hakar upp sig som en repig LP med!Många gånger är den som är i underläge den som har något att komma med, om den inte sätter igång att tjata och hacka då förståss, då är det ofta det omvända.
Klipp av så blir det bättre!Har fixat mina naglar och kan knappt skriva på telefon, tar jättelång tid att svara mina tinder-matchningar.. Otroligt jobbigt.. Vilka i-landsproblem man kan ha![]()
Har fixat mina naglar och kan knappt skriva på telefon, tar jättelång tid att svara mina tinder-matchningar.. Otroligt jobbigt.. Vilka i-landsproblem man kan ha![]()
@ptr Nää ibland vill man vara lite extra fin
@the_connemara Haha jag är nagelbitare och har pyttenaglar i vanliga fallKöpte limma-på naglar från apoteket inför raggarrundan imorgon kväll. Det blev snyggt, men är oerhört opraktiskt.. Men det kanske kan funka som raggningreplik? "kan du följa med mig hem? Jag har lite svårt att klä av mig själv"
![]()
Jag älskar mentala utmaningar, men när det finns så extremt mycket som det går att diskutera utan att behöva låtsas ha åsikter som man inte ens har... För mig känns det bara rakt igenom falskt, fånigt och idiotiskt att hålla på så.
Varför lägga tid och energi på sådant, när det går att diskutera saker man tror på, på samma nivå med samma typ av utmaningar men där man även får en möjlighet att ifrågasätta sig själv och sina tankar? Det blir för mig lite som att den andra, som bara "låtsas" ha någon åsikt snudd på dumförklarar den andra, och det är varken respektfullt eller intelligent.