Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är skitsur över att jag i morse åkte 8 mil, betalade 250 kr för läkarbesök bara för att få höra "sån vård utför vi inte här" Det kunde de väl ha meddelat via brev. Var ju ingen personlig bedömning när sånt inte görs alls i landstinget. SÅ bortkastat!

En video på Facebook förklarar privilegium på ett väldigt pedagogiskt sett. Bra video.
Kan ni gissa hur kommentarsfältet ser ut? :banghead:

(Hint: vita män som gnäller och påstår att white privilege bara är en myt, osv, osv)

Också den här: :banghead:
Den ska ju vara på andra hållet! Jag vill ha väggen till vänster och gubben till höger, så att den liksom bankar huvudet i väggen mot orden.

Jag stör mig på att senaste cellprovet tydligen visat cellförändringar.
Och jag stör mig på att det blir en tid för att kolla det hos gyn om 4-6 månader. Kunde väl ha varit i en årstid med kjolväder åtminstone :cautious:

Jag stör mig på att senaste cellprovet tydligen visat cellförändringar.
Och jag stör mig på att det blir en tid för att kolla det hos gyn om 4-6 månader. Kunde väl ha varit i en årstid med kjolväder åtminstone :cautious:

Du kan ju ha kjol ändå. Bara ta av strumpbyxorna under tiden du ligger i gynstolen. (Om det var det du syftade på.)

Du kan ju ha kjol ändå. Bara ta av strumpbyxorna under tiden du ligger i gynstolen. (Om det var det du syftade på.)
Nae, jag använder inte kjol annat än på typ sommaren. Strumpbyxor använder jag inte alls.
Kan förstås ha kjol över vanliga byxor så jag inte fryser ihjäl om jag ska in i tex februari men det känns så dumt så det stör mig ändå. Helt orimligt givetvis :p

Att de som jag skulle åkt med till kommande tävlingen inte kommer åka så nu kommer jag behöva åka med folk jag inte ens vet vad de heter... Eller, ryttaren känner jag till men skulle aldrig kunna peka ut hen utan känner bara till namnet, men hästkötaren/rna har jag ingen aning om vem/vilka det är.. Och inte nog med att jag behöver spendera ca 10h i en lastbil med dem, måste åka kvällen innan och spendera natten där. Fan vad jag hatar att jag är så socialt bortkommen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
411
· Visningar
9 279
Senast: pepp
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 759
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 956
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 040
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka