Det blir inte för makabert då? Smurfdelar som sticker ut här och där på tårtan och blodBild i så fall!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir inte för makabert då? Smurfdelar som sticker ut här och där på tårtan och blodBild i så fall!![]()
Nej. Och för en timme sedan fick jag nästan precis samma situation beskriven för mig av en bekant med barn i en annan skola. Ordinarie klasslärare är långtidssjukskriven pga situationen i klassen, och vikarierande klasslärare sedan halvannan månad är en outbildad 19-åring. Barn med behov av extra/särskilt stöd får det bara delvis, och inte alls på fritids (vilket givetvis skapar en direkt kaotisk situation där), och förfarandet är i praktiken helt riskfritt för skolledningen.Finns det inget du kan göra?
"There's safety in numbers"Skulle just skriva ett argt störd-över-inlägg över alla #visomheltplötsligtmåstehängautallamänutanrättsligprövning - och så läser jag ditt inlägg och blir hysteriskt över-störd
OM det nu är ett sånt jävla problem, anmäl då för 17
Detta är exakt samma sak som häxjakten på 1500 - 1700-talet - fy faaaan
Folk hängs ut utan rättslig prövning, är detta "det moderna och upplysta" Sverige, eller är det "tillbaka till medeltiden"![]()
Kunde du inte sagt att du behövde städa efter att du haft kräksjukan? Då skulle han nog dragit snabbt...Stör mig på att hantverkarn ringde 7.50 på min lediga dag och sen vägrade han gå. Så jag har förr extrem nograna instruktioner om att det finns instruktioner om hur man ställer in timmern, efter det ville han dessutom prata om att jag hade haftnagsjukan förrra veckan. Snacka om att dröja sig kvar, jag som mest ville att han skulle gå så jag kunde städa upp och göra klart.
På att jag har så förbannat svårt att säga nej, främst när det gäller inbjudningar till diverse sociala aktiviteter. Hur blir man bättre på det, egentligen?
Detta är exakt samma sak som häxjakten på 1500 - 1700-talet - fy faaaan![]()
Han visste om vilken dag jag vart frisk på. Var meningen han skulle komma i slutet av förra veckan men kunde inte då för det var för många felanmälningar. Å det var honom jag ville städa upp efter.Kunde du inte sagt att du behövde städa efter att du haft kräksjukan? Då skulle han nog dragit snabbt...
Får inte länka, men känd kvällsblaska har en rubrik som heter "Svallvågorna efter #MeToo"@Scata Efterföljare till me2? Lust att förklara jag hänger inte riktigt med sorry![]()
Det började på samma sätt...Att kvinnor äntligen gör uppror mot sexuella övergrepp och trakasserier män utsätter dem för är ju verkligen inte samma sak som när män brände tiotusentals oskyldiga kvinnor på bål. Kvinnor dog ju faktiskt - en plågsam och publik död. Det är INTE samma sak som att några män hålls ansvariga för vad de har utsatt kvinnor för och att branscher börjar stå upp mot trakasserier.
Det började på samma sätt...