Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Står och väntar på bussen till jobbet som vanligt. Ute så ösregnar det
I em kommer min BS hem till mig. Jag ska göra kyckling paj

Lyckades sova ända till 05:30, och var bara vaken en kort sväng mitt i natten :up:. Nu har jag lämnat av sambon på jobbet, så att jag kan ta bilen när katten ska till veterinären. Hoppas innerligt att kroppen funkar lite bättre idag, så jag kan kolla i några affärer själv sen också.

Dags att skicka barnen till skolan. Hinner med morgonkaffet innan mini ska till förskolan som tur är. Trött...
Maken åkte tidigt på jobbresa så kommer hem på fredag igen. Hatar att vara gräsänka så länge :wtf:
Jaja, dags att starta dagen :)

Jobbar på. Funderar om banklån. Har ju ett på bilen, som jag vill få ner räntan på (har 6.63% nu) men är nojig över att det blir kreditkoll och nej eller högre ränta om jag kollar på annan bank... :turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 112
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 413
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 097
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 457
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka