Sätter larm på mobilenKlockan två!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sätter larm på mobilenKlockan två!
Det är ju tack vare dig som jag överhuvudtaget sökte.
Våfflor, glass och/eller grädde och frukt?Jag borde äta kvällsmat men jag vet inte riktigt vad![]()
Har det nu igenPanikångestattack är vidrigt, vet
. Hoppas det dröjer till nästa gång!
? Utesluter det flytt?Blir ingen flytt denna månad.
Måste till veterinären med katten
Minns faktiskt inte om jag hade bekymemr med sår?Vad gor ni som tar cellgifter nar ni far smasar? Laker de nagonsin?
Jag tar nu bade cellgifter och andra mediciner som trycker ner immunsystemet och det minsta lilla sar laker inte. Inte alls. Jag har nu en "paper cut" och ett par till smasar som har hangt med i flera veckor ... och ar infekterade. Tva lite grann, ett mycket litet sar, men ganska rejalt infekterat. Ska jag verkligen behova aka till ER for att fa till det?
@athena_arabians och @tanten , till exempel. Jag vet att ni har erfarenhet av det.
"Hellre rätt gissat än noga felräknat"Äsch då, alla vet väl att man helst ska uppskatta och kasta runt lite på siffrorna så man täcker alla möjliga utgångar
![]()
"Hellre rätt gissat än noga felräknat"
Stackare.Fryser, skakar och känner mig allmänt helt jävla bedrövlig.
Ja... och nej.
Lyckades du lösa outlook-problemet förresten? Jag tänkte på dig idag när jag var tvungen att koda om gränssnittet på en inlämning![]()
Våfflor, glass och/eller grädde och frukt?
Nej jag är inte sötsugen jag är så nöjd med en knäckemacka och te![]()