Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en snilleblixt och provade att laminera en tom lamineringsficka. Det blev tillräckligt nära overheadpapper så nu borde jag inte behöva jaga runt efter sånt mer. Himla praktiskt! Ibland lönar det sig att hålla kvar i gamla prylar som används väldigt sällan. Fick dock köra den genom maskinen några gånger, för maskinen ville bara värma på ena sidan :cautious:.

Fixade även en boxskylt till hästen i samma veva :up: (därav att lamineringsmaskinen var på permission från förrådet)

Affischer hämtade från Sisu till helgens läger, ny bärbar dator beställd, säljare försökte få mig att välja en för 9 000 och jag bestämde mig för en för 6 000. Eftersom jag är ute efter en lätt bärbar som jag kan ha med mig på föreläsningar och liknande och enbart är ute efter att kunna använda officepaketet och surfa lite lagom, kolla någon serie osv så behöver jag inte något fantastiskt grafikkort och massa annat extra bling bling.

Innan någon anmäler mig kan jag säga att kisse är långhårig och inte mager samt har många ställen att gömma sig på (och fleecefilt med sittunderlag på stolen på trappen). Hon var också ute i ca hela två timmar... i bra väder.

:D
Haha! Min kan vara lite kräsen om det är fult väder eller för kallt (korthårig REX). Men ut ska hon! Och dessa gånger så öppnar jag ytterdörren går in i köket och så står hon på två tassar på verandadörren och vill in :D

Missia håller tassarna intensivt @hagel

22500272_124068871639448_6213582302983749632_n.jpg

... även om det kanske inte ser ut så :p Heja, heja! :banana: :bump: :banana: :bump:

Haha! Min kan vara lite kräsen om det är fult väder eller för kallt (korthårig REX). Men ut ska hon! Och dessa gånger så öppnar jag ytterdörren går in i köket och så står hon på två tassar på verandadörren och vill in :D

Katter är konstiga. Min ser jag bara max 2 timmar om dagen, när han vill ha mat. Sen är han ute :meh:. Och att försöka se honom den här tiden är omöjligt, gul katt bland gula löv går inte att se.

Klar hos distriktsköterskan, 37.3 i temat, crp 12. Hon ville jag skulle träffa en läkare och förmodligen få antibiotika, men fanns ingen läkare ledig så får lov att åka tillbaka imorgon till 8.20.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 604
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 131
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10