Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute på en kortare men mycket mysig ridtur i duggregn. Aramis var med som handhäst.

22519550_10155918663939066_8967926438806615277_n.jpg

Tokdäckade i soffan för två timmar sedan. Vaknade upp och känner mig jätteförkyld. Nyser hela tiden, tjock i huvudet, snor i bihålorna, irriterade ögon och feberkänsla. Åh så sugen jag blev på att ta mig till stallet nu... :meh: Sånna här dagar hade jag verkligen önskat lösdriftsplats (men då måste man åka mycket längre när man ska ut, och jag trivs väldigt bra i nuvarande stall så byte är inte aktuellt)

Tokdäckade i soffan för två timmar sedan. Vaknade upp och känner mig jätteförkyld. Nyser hela tiden, tjock i huvudet, snor i bihålorna, irriterade ögon och feberkänsla. Åh så sugen jag blev på att ta mig till stallet nu... :meh: Sånna här dagar hade jag verkligen önskat lösdriftsplats (men då måste man åka mycket längre när man ska ut, och jag trivs väldigt bra i nuvarande stall så byte är inte aktuellt)
Usch fy! :yuck:
Du får fruktboosta och krypa ner under en filt när du är hemma igen.
Se till att få med en katt eller två så kanske det känns lite bättre en stund iaf. :love:
Krya på dig!

Varit en sväng ner till stallet för att betala stallhyran för nästa månad. Tog hundarna med mig, så nu ligger de och vilar igen. Valpkurs idag :bump:

Ont i magen och mår illa. Undrar om jag blivit överkänslig för värktabletter. Jag brukar ta 2 panadol/3 ipren några gånger om dagen men trots att jag dragit ner på antalet tabletter och försöker ta dem färre ggr så har jag det där typiska panadol/ipren illamåendet och ont i magen. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 604
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 131
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka