Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Står och väntar på bussen till jobbet. Ute är -1 och frostigt
Efter jobbet ska jag till Farbror Blå och hämta ut mitt nya leg

Mina dumma små djur slutar aldrig att roa mig :D.
Kakan satt intill mig i soffan och tiggde ost, så såg hon i ögonvrån hur det rörde sig i det mörka sovrummet. Hon stirrade intensivt åt det hållet, och upptäckte att det var en skräckinjagande vålnad! Så hon flög ner från soffan, välte en flaska som stod på golvet i farten varpå Boll kom som skjuten ur en kartong intill och Kakan for som en missil in bakom soffan. Även i sovrummet blev det kaos, för den där skräckinjagande vålnaden var den lilla katten Fisken, som trodde att domedagen var kommen :rofl:.
Boll hämtade sig ganska fort, men dom andra går runt med flaskborstsvansar och är ytterst skeptiska till allting :D

God morgon. Väntar på leverans av våran fiiiiina handdukstork idag :love:
Nån gång mellan 08.30-11.30 så jag sitter i beredskap :meh:

Mini vaknade nu så hon ska upp och jag ska dricka kaffe :)

Å sen är det ju fredag idag, vilket betyder att maken kommer hem från jobbresan :bump:
Han åkte tidigt på tisdag morgon och mitt tålamod för barnen börjar ta slut så tur han kommer idag :p

Sitter på universitet och väntar på att tiden ska gå... Det är så kul att komma fram en timme före vi börjar, men jag kan inte åka ett senare tåg för då kommer jag fram en halvtimme för sent... :meh:

Sitter på universitet och väntar på att tiden ska gå... Det är så kul att komma fram en timme före vi börjar, men jag kan inte åka ett senare tåg för då kommer jag fram en halvtimme för sent... :meh:

Känner igen det där, när jag gick på Komvux var jag tvungen att åka halvtidiga pendelbussen om jag började tidigt. Det betydde att jag var 30-40min tidig... :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka