Vi hade påhälsning i natt

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare cewe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 211
Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vad glad jag är över att vi har en skällig vaktande hund just nu
För mitt i natten var det en för oss helt okänd person som var på väg in i vårt hus
Hade inte sonen och hunden varit i hallen exakt då, vete f-n vad som hänt :crazy:
Jag vaknade av att hunden stod ute på gården och skällde som en bandhund, skitsur gick jag upp och hojtade på sonen att ta in hunden för f-n innan han väcker alla grannar (en grannen är en lite speciell gubbe och vill inte han ska bli störd)
"det var någon som öppnade dörren, så det är väl jättebra Doby skäller" säger då sonen lite lugnt och jag bara "VA?" inte riktigt lika lugnt

Fick efter mycket om och men sambon ringa polisen, och tro det eller ej men de fick tag på karln :eek:
De åkte runt lite i området och efter en kvart ringde dom och sa de plockat in en misstänkt person.
Mycket mer än så vet vi inte. De pratade lite med sonen både IRL och på telefon, men han hade ju inte hunnit se så mycket mer än att karln hade en svart jacka

Men jag kan säga, aldrig mer kommer vi slarva med att låsa dörren (eller bilarna för den delen) :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 254
Senast: IngelaH
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 179
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under... 2
Svar
31
· Visningar
3 794
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur