Vi med egen gård/stall

Bukefalos 30 år!

Påminnelse från moderator - "snack och babbel" är okej här, men när det gäller specifika frågeställningar är det bra om ni startar en ny tråd istället för att lufta funderingarna mitt i en snacktråd...

(har brutit ut diskussion om hur man löser det praktiskt med sjukhage/bantarhage på sin gård)

Påminnelse från moderator - "snack och babbel" är okej här, men när det gäller specifika frågeställningar är det bra om ni startar en ny tråd istället för att lufta funderingarna mitt i en snacktråd...

(har brutit ut diskussion om hur man löser det praktiskt med sjukhage/bantarhage på sin gård)

Shoppingtråden har ju blivit en enda frågetråd? Jag brukar läsa den och tänkte därför inte alls på att detta inte passade här :)

Sorry, började mest med att jag luftade min frustration över brist på regn och annat tråkigt, var inte meningen som en fråga (även om det hamnade där sen)

Sorry, började mest med att jag luftade min frustration över brist på regn och annat tråkigt, var inte meningen som en fråga (även om det hamnade där sen)
Ibland blir det en bra diskussion av ett sånt inlägg. Då bryter vi ut den.
Men generellt - tänk tanken "passar detta i en egen tråd?".

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka