Vi som förstör våra hästar med AR ridning

Re: Hej igen fio!

:confused: Jag har inga nya än men dom gamla finns ju kvar.

Men på bogarna behöver jag inte vara orolig för att han är då jag just blivit anklagad för att han "sitter" för mycket på bakdelen fast han inte orkar på dressyrtråden :smirk:
Och det på bekostnad av tempot som hon tyckte var långsamt.

Tack och lov säger jag bara då jag får mardrömmar när alla flaschar omkring i 500knyck i traven.

Sedan att han råkar vara byggd så i uppförsbacke och väldigt högrest har tydligen inte med saken att göra :angel:
 
Eh...varför skriver du så?
Tycker Saigons inlägg varit konstruktiva och att det verkar som hon funderat innan hon svarar. Uppfattar inte det som negativt iaf. Har aldrig sett dig rida men uppfattar dig som en kunnig och duktig person som knappast behöver kommentera andras ridning med så nedlåtande ord.
Anfall kanske inte alltid är bästa försvar, du brukar ju skriva både roliga och intressanta inlägg vad jag sett.
 
Varför lägger du överhuvudtaget ett inlägg på ett diskussionsforum om du inte orkar diskutera???

Ville du bara ha beröm? Jag uppfattade i alla fall som att du ville försvara din AR-ridning...??? Men det var tydligen inte det som var poängen...

Nej, lite ödmjukhet hade inte skadat...

Hade jag också velat varit dum så hade jag kunnat skriva ngt nervärderande om dina procentsiffror, men det vill jag inte :devil: :devil: :devil:
(jag skulle inte vilja sjunka till den nivån... :angel:)
 
den typen av kommentarer får mej att undra om du verkligen är så komptent som du vill påskina, bara icke komptenta har behovet att trycka ned andra :crazy:
Du låter som en trettonårig stalltjej som sitter på läktaren på ridskolan.
 

Liknande trådar

S
Trav "Räddade" min ena travare från att avlivas, enligt förre tränaren var han "dum i huvudet" och skulle därför tas bort. Sambon jobbar på...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: mjauen
·
B
Islandshäst Någon som vill veta resultaten från Aska cup? Det är en gaedingakeppni som gick idag i Finsta ridhus utanför Norrtälje. Tävlingarna var...
Svar
11
· Visningar
2 858
Senast: Båbbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp