Helt klartJag satte sambon på att göra scones, räknas det som att baka?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt klartJag satte sambon på att göra scones, räknas det som att baka?![]()
Jag satte sambon på att göra scones, räknas det som att baka?![]()
Är det förresten inte din pdf så skulle jag använd skärmklippverktyget för att klippa ut själv bilden och spara som jpg.är det någon som vet hur man får en PDF bild i en PP?
![]()
Löste problemet, tack bukeÄr det förresten inte din pdf så skulle jag använd skärmklippverktyget för att klippa ut själv bilden och spara som jpg.
Arbetsledning och -fördelning![]()
Jag tappar upp ett bad, helt stelfrusen efter att ha varit i stallet.
Alltså det är läskigt hur dålig koll det är på alltNoll koll på matallergierna idag. Fick tacka nej till den fiskrätt jag först blev erbjuden (min mat ska vara fri från fisk och skaldjur), tog nästa låda som hölls fram och gick och värmde. När den var färdig såg jag att det stod svamp i innehållsförteckningen. Men jag orkade inte riktigt bry mig, eftersom det bara var i såsen. Så jag har torkat av prinskorven med servetter och ätit resten. I värsta fall borde jag bara få lite lätt magont, men det hade varit värre om jag inte läst alls och satt i mig allt...
Nästa gång läser jag nog själv från början
Bara så du vet är det okej att ha en kalender hemma, en i stallet (gymmet) och en på jobbetBara så ni vet är det sjunde december idag![]()
Vad dillrar du omBara så ni vet är det sjunde december idag![]()
Vad dillrar du om?
som resulterade i det här inläggetÄr så chokladsugen att jag överväger att raida adventskalendern här och nu![]()
Bara så ni vet är det sjunde december idag![]()
är det någon som vet hur man får en PDF bild i en PP?
![]()