Åh så fin! Utseendet och namnet för tankarna till Litauen? En stor zemaituka månne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så fin! Utseendet och namnet för tankarna till Litauen? En stor zemaituka månne?
Han är från LitauenÅh så fin! Utseendet och namnet för tankarna till Litauen? En stor zemaituka månne?
Jaa!Har inte Instagram.
Är du hästägare?
GRATTIS!!!
Alltså tänk dig honom med lång man (och kanske … host … något slankare)
Helt ua förutom något överhull (snällt bedömt det, han är tjock), en obetydlig hovspricka, ett ärr samt en varttand. Samtliga bedömda qtt sakna betydelse. Helt klockrena böjprovGRATTIS!!!
Helt UA?
Vad sa veterinären?
Är han hemma i egen box nu?
Grattis återigen.Helt ua förutom något överhull (snällt bedömt det, han är tjock), en obetydlig hovspricka, ett ärr samt en varttand. Samtliga bedömda qtt sakna betydelse. Helt klockrena böjprov
Veterinären som avrådde köp av min förra (och jag köpte ändå) rekommenderade helhjärtat köp av denna.
Och Japp han är hemma, han kom hem direkt efter besiktningen. Dock spännande försöka betala häst när swish låg nere
Han hälsar att man vet aldrig när ryssen kommer!Alltså tänk dig honom med lång man (och kanske … host … något slankare)
Ja, du ska nog inte släppa ut honom på kraftigt bete direkt …. men med tanke på höpriser så är nog plånboken tacksam att han är lättfödd …Han hälsar att man vet aldrig när ryssen kommer!
Men ja han är väldigt välvadderad. Lite drygt med vårgräs osv nu![]()
Han påminner mycket om min Sakura (inte min längre dock) som jag importerade från Litauen för typ 4 år sedan. Ångrar fortfarande starkt att jag sålde henne i panik efter bara 4 månader! Saknar hennes mjuka trevliga gnägg som hon gav mig varje gång jag kom till stallet. Har inte fått samma känsla med vare sig BWP-valacken, fjordstoet eller isisen som jag köpte efter det.
Så himla knepigt få höet räcka hela natten till de lättfödda baraJa, du ska nog inte släppa ut honom på kraftigt bete direkt …. men med tanke på höpriser så är nog plånboken tacksam att han är lättfödd …
Försök hitta halm att dryga ut nattetid.Så himla knepigt få höet räcka hela natten till de lättfödda bara
Nej kraftigt bete kommer han aldrig få, men är ju gräs i hagarna och det är raketbränsle och det växer![]()
Har halm!. Haft lättfödda i många år. Även om det såklart varierar hur lätt född individen är.Försök hitta halm att dryga ut nattetid.
I värsta fall munkorg ute?
Grattis!!Har halm!. Haft lättfödda i många år. Även om det såklart varierar hur lätt född individen är.
Än är gräset för kort för munkorg och risken är han får hjälp ta av sig den - men det finns om det behövs sen. Men det här första gräset är alltid en utmaning hantera. Samtidigt vill jag inte han ska behöva stå i egen liten hage. Han är van gå i storflock med över 20 hästar (valacker)
Åh vad roligt att höra!Grattis!!![]()
![]()
jag som ridit för klubben i många år har bara hört gott om honom!
![]()
Jag har också haft en från Litauen, jättefina hästar!Han är från Litauen
Jag fattar dock noll av vad som står i passet![]()
Jag tyckte också det gick i vågor. Sen började ju flera säljare krångla och föll bort, eller hästar föll bort pga saker som kom fram. Så det kunde verkligen vara ena dagen sju potentiella och två dagar senare var de noll.Jag ska kanske provrida på lördag.Är det såhär det ska vara? Som en ketchupflaska?
![]()