Vi som letar häst II

Hur går det för dig med nya hästen? Har han funnit sig till rätta?
Det går bra, han verkar trivas utmärkt och det saknas verkligen inte motor på uteritt 😅 Väldigt kavat och trygg med. Inte avstängd utan han reagerar på saker, men på en rimlig nivå. Och när han insett något är ofarligt så är det bra sen.
Enda lite tråkiga är att han kan nypas rätt fult mellan varven. Ja och att det är väldigt knepigt banta ponny denna årstid 🙈

Premiärturen, som inkluderade trafik, tunnel under motorvägen, galna hundar i bakhåll, idiottonåring med fatbike, golfare osv 😅
https://www.instagram.com/reel/DKFGkwUtHnV/?igsh=ZzB3bGY5dnZrczZo

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 593
Senast: Edla
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 770
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 654
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka