Själv har jag på allvar börjat "scanna" av HP nu ... Letade efter jobbetkillen och gick då igenom en MASSA sidor med söta små pojkar

Kunde trots åldersskillnaden inte låta bli att skriva till några av dem

Hittade jobbkillen och blev VÄLDIGT förvånad då hans bilder inte alls stämmer överrens med hur jag ser honom, hade jag sett de bilderna hade jag inte alls fastnat för honom ..

Men nu vet jag ju hur han är IRL .. Men som sagt för att fokusera på annat så har jag som sagt börjat bli mer aktiv på HP.. Vilket ledde till 2 st dejter idag. Bägge skedde hemma hos mej..
Första killen 35 år gammal... Vilket j-a stolpskott.. Här va de INTE tal om sexsnack innan utan jag va väldigt klar med att jag letar seriöst förhållande, men killen skickar redan i bilen på väg hit mess som "jag är sugen" (nej sånt godtar jag inte) men försöker "skämta" bort det med "jo här finns massvis med mat" varvid jag fick tillbaka "mmm lite rakt på" (????)
Iaf killen kommer innanför dörren och formligen "kastar" sej på mej. Alltså jag kan ta mkt men detta ? Nope så jag säger till han "hej ta de lugnt, vi känner inte varann" men han fortsätter så fort han får chansen, efter 20 min åkte han ut...
WTF liksom ....
Nr 2 är 31 år, i början av konversationen på HP är han lite knepig men hans utseende är ändå rätt på nåt sätt så jag beslutar att ge han en "chans" ... Även han får reda på att jag verkligen inte är ute efter ett ONS...
Han kommer hit, lång som få

(positivt överraskad) , Sötare än bilderna... Så sitter i soffan och han sitter verkligen längst bort

Så jag drar lite "skämt" om hur dålig jag är på "fina hinter" (vilket jag verkligen är) han fattade hinten å efter typ 1½ timme sitter han på min sida av soffan

Så vi myste lite och pratade en hel del... Kändes bra... men fick ändå känslan av att "nähä" när han gick...
En av de små snygga/söta sakerna jag skickade meddelande till har jag en bra konversation med ,) Hans svar på min "ja jag vet att jag är för gammal" va "jo, kanske"

Så honom har jag chattat med under dagen ... Jösses han e verkligen hur söt som helst

Men men ...
Har 3 st från Uppsala som jag också chattar med... Varför de vill prata med mej som bor i Sthlm fattar jag nog inte riktigt
Så här snackas det till höger och vänster

Och ja visst ja jag har en date i morron med

Ska träffas på stan =)