Var på en andra "dejt" igår. Hemma på hans gård, blev bjuden på middag & kaffe, sen kika vi på djuren, tog en promenad och avslutade med lite kaffe. Det kändes bra och var trevligt men det är så svårt att veta vad man känner, på något sett så flyter det på förvånansvärt bra för mig med tanke på att vi bara setts 2 ggr, o andra sidan blev jag mer "stel" och blyg kändes det som denna gången. Jag vet inte vad detta betyder, och om jag gillar honom eller om jag vill gilla honom. Jag saknar det inte när jag åkt, sådär så att det är riktigt roligt att umgås, vilket man väl borde göra om det var rätt och längta tills nästa gångo andra sidan så känner man ju inte varandra helt än heller så det kan ju ändras kanske, himla bra kille verkar det som iallafall med fina ögon och fin dialekt
Är det någon som känner igen sig någe i detta ^^
Du analyserar sönder det. Man måste definitivt inte veta eller känna något särskilt efter två ggr. Du ville väl ta det väldigt lugnt också? Jag tror att du stressar upp dig själv med alla tankar.
Prova att träffa honom fler ggr, om det känns roligt att ses. Kanske leder det till något, kanske inte. Det vet man aldrig på förhand, men hur som helst lär man sig alltid något.