Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Jag har ett maskulint utseende", får lust att fråga vad han menar med det?![]()
"Jag har ett maskulint utseende", får lust att fråga vad han menar med det?![]()
Ja, eller "manlig man". Vad betyder det?
Jag hoppas att han menade sig själv och att det inte var riktat till dig![]()
Och angående alla semesterbilder så kräks jag över dom. Jag vill inte se fler stränder, vajande palmer, Eiffeltornet eller skidbackar!
Vissa profiler är som att bläddra i en resekatalog...
Haha! Kvällens bästa kommentar!
Han presenterade sig så.... till mig sa han att jag såg ut som Snövit... ehhhh. .. snarare motsatsen tror jag
Jag har ett på mig själv i skidbacken.
Det var enda helkroppsbilden jag hittade. Raffigt värre i termokläder och hjälm på skallen
Men jag fattar vad du menar...bilder utan personen. Bara vackra vyer.
Det låter ju som en cool bild!
Men ja, exakt - inga människor. Det blir snabbt väldigt ointressant att titta på.
De snötäckta bergen kan omöjligt vara fler än kvinnobenen på stranden.En annan sak jag undrar över är alla bilder på snötäckta berg. Antar att folk vill visa att de är aktiva men måste de ha typ samma bild alla?
Vad är en typisk selfie?Snälla @Jeffery , säg att du vågar vägra den obligatoriska selfie i bilen som nästan alla män har!
Vad är en typisk selfie?
Snövit
Hahahahaha!!!!!
Vad är det där för tomte?![]()
Ja palmer och Frihetsgudinan vet man ju redan hur de ser ut. Det är ju karln som man vill se![]()
Nej fy. Jag kan omöjligen ställa mig i en bättre dager om min bil vore inblandad.Ett kort man tagit på sig själv men jag ser sällan att tjejer tar kort på sig just bakom ratten med bältet på. Det kryllar av just de bilderna hos männen.
Men tjejerna verkar mest ligga på speglar. Eller de där ben/fot på stranden-bilderna.
Förstår bara inte varför man går ut i bilen och sätter sig när man vill ta en bild på sig själv?
Nej fy. Jag kan omöjligen ställa mig i en bättre dager om min bil vore inblandad.
Faktum är att den av de trevligare tjejer jag pratat med (fram till att vi träffats) - ja, det var på den tiden jag investerade mycket tid innan första träffen - hade i sin motivering till varför hon inte ville fortsätta att hon trodde "att jag hade större bil."
På nåt vänster kändes det då som att det var rätt att vi åkte åt var sitt håll i livet.