Vi som nätdejtar del 3

• Relationer
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 174 825
Status
Stängd för vidare inlägg.
Och angående alla semesterbilder så kräks jag över dom. Jag vill inte se fler stränder, vajande palmer, Eiffeltornet eller skidbackar!

Vissa profiler är som att bläddra i en resekatalog...

Och angående alla semesterbilder så kräks jag över dom. Jag vill inte se fler stränder, vajande palmer, Eiffeltornet eller skidbackar!

Vissa profiler är som att bläddra i en resekatalog...

Jag har ett på mig själv i skidbacken.
Det var enda helkroppsbilden jag hittade. Raffigt värre i termokläder och hjälm på skallen ;)

Men jag fattar vad du menar...bilder utan personen. Bara vackra vyer.

Jag har ett på mig själv i skidbacken.
Det var enda helkroppsbilden jag hittade. Raffigt värre i termokläder och hjälm på skallen ;)

Men jag fattar vad du menar...bilder utan personen. Bara vackra vyer.

Det låter ju som en cool bild!

Men ja, exakt - inga människor. Det blir snabbt väldigt ointressant att titta på.

Det låter ju som en cool bild!

Men ja, exakt - inga människor. Det blir snabbt väldigt ointressant att titta på.

Ja palmer och Frihetsgudinan vet man ju redan hur de ser ut. Det är ju karln som man vill se :meh:

Vad är en typisk selfie?

Ett kort man tagit på sig själv men jag ser sällan att tjejer tar kort på sig just bakom ratten med bältet på. Det kryllar av just de bilderna hos männen.
Men tjejerna verkar mest ligga på speglar. Eller de där ben/fot på stranden-bilderna.

Förstår bara inte varför man går ut i bilen och sätter sig när man vill ta en bild på sig själv?

Fick lov att kolla. Mina fem bilder på HP är mest fula, men bara en jag lyckats ta själv.
Den är dock inte på mig, utan min hund ätandes en morot.

Ett kort man tagit på sig själv men jag ser sällan att tjejer tar kort på sig just bakom ratten med bältet på. Det kryllar av just de bilderna hos männen.
Men tjejerna verkar mest ligga på speglar. Eller de där ben/fot på stranden-bilderna.

Förstår bara inte varför man går ut i bilen och sätter sig när man vill ta en bild på sig själv?
Nej fy. Jag kan omöjligen ställa mig i en bättre dager om min bil vore inblandad.

Faktum är att den av de trevligare tjejer jag pratat med (fram till att vi träffats) - ja, det var på den tiden jag investerade mycket tid innan första träffen - hade i sin motivering till varför hon inte ville fortsätta att hon trodde "att jag hade större bil."

På nåt vänster kändes det då som att det var rätt att vi åkte åt var sitt håll i livet.

Nej fy. Jag kan omöjligen ställa mig i en bättre dager om min bil vore inblandad.

Faktum är att den av de trevligare tjejer jag pratat med (fram till att vi träffats) - ja, det var på den tiden jag investerade mycket tid innan första träffen - hade i sin motivering till varför hon inte ville fortsätta att hon trodde "att jag hade större bil."

På nåt vänster kändes det då som att det var rätt att vi åkte åt var sitt håll i livet.

Då var det nåt som var fel hos henne. Bra att bli av med

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag har skrivit med en kille på snapchat nästan varje dag i flera veckor. Vi har skrivit väldigt flörtigt och sexigt med varandra...
Svar
10
· Visningar
638
Hundhälsa Finns det någon klinik i över delen av Sverige, typ ovanför Stockholm som kastrerar tikar med titthål?? Sitter och söker på nätet, men...
Svar
13
· Visningar
970
Senast: kamomillo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 212
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 319
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vilken färg?

Hund, Katt, Andra Djur