Totalt intetsägande. Jag skulle bläddra förbi den direkt och inte minnas den 3 sek senare. En i mängden.
Jag gissar på alla scannar efter olika saker?
Vilka ord eller fraser behöver du se för att trigg intresse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Totalt intetsägande. Jag skulle bläddra förbi den direkt och inte minnas den 3 sek senare. En i mängden.
Har en killkompis som nätdejtar men inte får napp. Har fått tillåtelse att lägga upp hans profil här och be om synpunkter. Har även tagit nya "naturliga" bilder ute som vi lagt upp.
Hej!
Jag heter Nils är 24 år gammal och jag bor i centrala Luleå.
Jag är en pratglad kille som brinner för att vara ute i naturen, fiska, jaga, bara vandra eller åka skidor.
Sen tycker jag om att träna regelbundet, väldigt varierat kondition och styrketräning då jag känner att jag mår bättre av det.
Har även ett matlagningsintresse då tid finns för lite improvisation
I mina ögon sett är jag en snäll, ärlig och mångsidig person.
Vad jag vet andra tycker om mig är att jag är lättsam, trevlig och rolig så jag måste ju göra någonting rätt i alla fall!
Skulle gärna se att du också är intresserad av natur & friluftsliv, eftersom att de är det som jag tillbringar stor del av min fritid till.
Första dejten skulle jag gå på ett café och ta en fika, för mig känns det som det bästa sättet att lära känna den andra person och få en uppfattning.
Ha en bra dag!
Mycket bilbilder, gymbilder och badrumsspegelbilder ja. Men den värsta kategorin på tinder är posera-med-afrikanskt-barn. Har ni sett den? Frekvent förekommande hos både män och kvinnor - vita män och kvinnor. Visst, första gången tänkte jag "jaha du har varit i Afrika och du gillar barn", efter några fler tänkte jag "hm, verkar vanligt att folk volontärarbetar med barn i Afrika?". Numera blir det automatiskt vänstersvep direkt.
Och så alla dessa militärer som visar upp sig i uniform.Fast det kan jag å andra sidan förstå eftersom det är en vanlig fetisch. Dessutom är jag tacksam över att kunna välja bort dem direkt.
Jag skulle skippa det där med träningen för det verkar vara så standard så det känns lite som att skriva att man gillar att sova åtta timmar och äta regelbundet för att må bra. Jag skulle precis som @starcraft skrev skippa det där "jag måste ju göra något rätt iallfall!" avsnittet eftersom det känns lite martyriskt/osäkert. Jag skulle även ta bort det där med första dejten, det tror jag är begränsande att redan innan man ens komunicerat ha bestämt vad man vill göra oavsett den andra personen.Har en killkompis som nätdejtar men inte får napp. Har fått tillåtelse att lägga upp hans profil här och be om synpunkter. Har även tagit nya "naturliga" bilder ute som vi lagt upp.
Hej!
Jag är en pratglad kille som brinner för att vara ute i naturen, fiska, jaga, bara vandra eller åka skidor.
Sen tycker jag om att träna regelbundet, väldigt varierat kondition och styrketräning då jag känner att jag mår bättre av det.
Vad jag vet andra tycker om mig är att jag är lättsam, trevlig och rolig så jag måste ju göra någonting rätt i alla fall!
Skulle gärna se att du också är intresserad av natur & friluftsliv, eftersom att de är det som jag tillbringar stor del av min fritid till.
Första dejten skulle jag gå på ett café och ta en fika, för mig känns det som det bästa sättet att lära känna den andra person och få en uppfattning.
Ha en bra dag!
Nått som faktiskt betyder nått och inte är en plattityd som 643789256 andra användare slänger sig med.
Tor du att en mer fantasifull presentation kommer att göra att en eventuell dejt blir bättre?
Efter att ha nätdejtat ett tag så slutade jag fokusera på de som försökte verka extra unika. De visade sig inte vara mer unika i verkligheten.
Jag säger inte att det är oviktigt att skriva en bra presentation men jag tycker inte man skall överanalysera andras presentationer.
Tyvärr så är nog en majoritet sådär mellanmjölk. Den dag då alla sticker ut åt alla håll, då blir sådär mellanmjölk exklusivt.Är folk sådär mellanmjölk i verkligheten också? :O
Bättre dejt - nej. Men garanterat större chans att komma till dejt.
Är folk sådär mellanmjölk i verkligheten också? :O
Tyvärr så är nog en majoritet sådär mellanmjölk. Den dag då alla sticker ut åt alla håll, då blir sådär mellanmjölk exklusivt.
Jag är HELT ÖVERTYGAD om att det är en fördel för mig att inte nämna mitt favoritband i någon presentationstext, och att jag tycker om att se Aaltra (Arga män utan ben) då och då.Jag tyckte att presentationen behöver mer information - musiksmak, filmsmak osv. Jag nätdejtar inte då jag redan har sambo, men tycker killen verkar helt okej, men presentationen är intetsägande. Hade han däremot gillat mitt favoritband och min favoritfilm, ja då hade han ju genast varit mer intressantSå tycker han får fylla på med mer information
![]()
Jag skulle skippa det där med träningen för det verkar vara så standard så det känns lite som att skriva att man gillar att sova åtta timmar och äta regelbundet för att må bra. Jag skulle precis som @starcraft skrev skippa det där "jag måste ju göra något rätt iallfall!" avsnittet eftersom det känns lite martyriskt/osäkert. Jag skulle även ta bort det där med första dejten, det tror jag är begränsande att redan innan man ens komunicerat ha bestämt vad man vill göra oavsett den andra personen.
Han kanske kan berätta mer om sig själv på riktigt, är han morgonpigg eller morgontrött, vilket typ av mat gillar han, vilket typ av friluftsliv (utveckla), vad är det med friluftslivet han gillar, vad är det han själv söker och varför (utveckla, inte bara jag gör det här, det måste du också göra för att annars funkar det inte). Måla upp en bild lite mer.
Vad menar du med träning då? Friskis och svettis/jogga/gymma två gånger i veckan eller avancerad träning inom något?Jag håller inte med om det där med träningen, jag skulle faktiskt inte ens svara på en persons meddelanden som inte skrev att han tränade. Men naturligtvis skulle det vara intressant med mer målande presentationer också.
Jag håller inte med om det där med träningen, jag skulle faktiskt inte ens svara på en persons meddelanden som inte skrev att han tränade. Men naturligtvis skulle det vara intressant med mer målande presentationer också.
Tankefelet i din frågeställning blir väldigt tydligt då alla härinne svarar på din fråga. Eftersom alla är olika (och ska så vara), attraheras vi av olika saker - och därför tycker en del att 'den där texten är jättebra', medan andra inte ens orkar läsa igenom den, utan har somnat redan innan andra styckets fullbordan.Har en killkompis som nätdejtar men inte får napp. Har fått tillåtelse att lägga upp hans profil här och be om synpunkter. Har även tagit nya "naturliga" bilder ute som vi lagt upp.
[...]
Jag tyckte att presentationen behöver mer information - musiksmak, filmsmak osv. Jag nätdejtar inte då jag redan har sambo, men tycker killen verkar helt okej, men presentationen är intetsägande. Hade han däremot gillat mitt favoritband och min favoritfilm, ja då hade han ju genast varit mer intressantSå tycker han får fylla på med mer information
![]()
Vad menar du med träning då? Friskis och svettis/jogga/gymma två gånger i veckan eller avancerad träning inom något?
Mycket bilbilder, gymbilder och badrumsspegelbilder ja. Men den värsta kategorin på tinder är posera-med-afrikanskt-barn. Har ni sett den? Frekvent förekommande hos både män och kvinnor - vita män och kvinnor. Visst, första gången tänkte jag "jaha du har varit i Afrika och du gillar barn", efter några fler tänkte jag "hm, verkar vanligt att folk volontärarbetar med barn i Afrika?". Numera blir det automatiskt vänstersvep direkt.
Hej!
Ha en bra dag!