Här är det rätt dött på dejtingfronten, de killar som är intresserade av mig är jag totalt ointresserad av och tvärtom verkar det som.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för era svar! Just nu lutar det åt att det inte blir någon dejt alls.. Han blev tydligen jättesur när jag sa nej till att sova hos mig på första dejten. "Vill du inte ens träffa mig?" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... Jag gillar inte ens krogen och dessutom dricka massa drinkar när man ska sova med en okänd människa? Nej tack, då sitter jag hellre ensam hemma och kollar på film. Får se vad han säger, om det ens är värt att gå vidare.
Vilken människa! Lika bra att du slapp honom!Tack för era svar! Just nu lutar det åt att det inte blir någon dejt alls.. Han blev tydligen jättesur när jag sa nej till att sova hos mig på första dejten. "Vill du inte ens träffa mig?" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... Jag gillar inte ens krogen och dessutom dricka massa drinkar när man ska sova med en okänd människa? Nej tack, då sitter jag hellre ensam hemma och kollar på film. Får se vad han säger, om det ens är värt att gå vidare.
Det är väldigt uppenbart att ni vill olika sakerTack för era svar! Just nu lutar det åt att det inte blir någon dejt alls.. Han blev tydligen jättesur när jag sa nej till att sova hos mig på första dejten. "Vill du inte ens träffa mig?" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... Jag gillar inte ens krogen och dessutom dricka massa drinkar när man ska sova med en okänd människa? Nej tack, då sitter jag hellre ensam hemma och kollar på film. Får se vad han säger, om det ens är värt att gå vidare.
"Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"...
"Vill du inte ens träffa mig?" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... .
Tack för era svar! Just nu lutar det åt att det inte blir någon dejt alls.. Han blev tydligen jättesur när jag sa nej till att sova hos mig på första dejten. "Vill du inte ens träffa mig?" "Jag som tänkte att vi skulle gå ut på krogen, dricka massa drinkar o sen sova hos dig"... Jag gillar inte ens krogen och dessutom dricka massa drinkar när man ska sova med en okänd människa? Nej tack, då sitter jag hellre ensam hemma och kollar på film. Får se vad han säger, om det ens är värt att gå vidare.
Blocka blindskotten snabbare, så tar de mindre kraft från dig. Och du får mer tid till varför du är på den siten.Han är blockad nu.
[...]
Funderar nästan på att sluta med nätdejting, är så less på att råka ut för dessa typer..
Haha det finns människor till allt. Extremt oattraktivt att han gör sig själv till offer. Men det finns fina människor därute i dejtingvärlden. Men ibland behöver man en paus när man mött för många stolpskott.Han är blockad nu. Innan jag hann blocka honom skrev han: "Du kan ju få mig i helgen" med en puss-smiley, och sedan skrev han "men så blir det väl inte..".
Vadå få dig? Är han ett sorts pris som jag ska vara glad över att "få"? Nej tack.
Funderar nästan på att sluta med nätdejting, är så less på att råka ut för dessa typer..
Ni kanske behöver ses irl?Känner att det är dags med en liten uppdatering.
För ett och ett halvt år sen så träffade jag en kille. Vi hann egentligen aldrig lära känna varandra för det visade sig att han låg i skilsmässa och jag tyckte att det kändes väldigt märkligt, men sa väl nåt i stil med att han kunde höra av sig när han var klar med allt och gått vidare i livet.
Ungefär så.
Och i helgen gjorde han det! Han skrev ett jättelångt mail där han förklarade en massa saker, och vad han kände för mig osv.
Men nu står jag där igen, precis som med han som gjorde en tvärvändning i somras och sen hörde av sig igen, fyra månader senare - känslan är liksom totalt borta!?
Vadfan är det för fel på mig? Och alla veliga, jävla karlar?!?![]()
Fast det är väl inte konstigt om känslan försvinner efter så lång tid och inte kommer tillbaka på beställning?Känner att det är dags med en liten uppdatering.
För ett och ett halvt år sen så träffade jag en kille. Vi hann egentligen aldrig lära känna varandra för det visade sig att han låg i skilsmässa och jag tyckte att det kändes väldigt märkligt, men sa väl nåt i stil med att han kunde höra av sig när han var klar med allt och gått vidare i livet.
Ungefär så.
Och i helgen gjorde han det! Han skrev ett jättelångt mail där han förklarade en massa saker, och vad han kände för mig osv.
Men nu står jag där igen, precis som med han som gjorde en tvärvändning i somras och sen hörde av sig igen, fyra månader senare - känslan är liksom totalt borta!?
Vadfan är det för fel på mig? Och alla veliga, jävla karlar?!?![]()
Fast det är väl inte konstigt om känslan försvinner efter så lång tid och inte kommer tillbaka på beställning?
Vad gör det då, då vet du ju att det är så det känns.Skönt att du skriver det. Jag känner väl kanske att jag egentligen borde bli själaglad och ta chansen liksom. Men nu känns det mest awkward.
Och @prallan jag är nog lite rädd för att det kanske bara blir stelt och konstigt och pinsamt om vi ses...![]()