För lite drygt en månad sen.
Oj. Ta det lugnt, andas lite och landa tror jag.
En partner är inte allt i livet. Se till att komma över exet helt innan du träffar någon ny!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För lite drygt en månad sen.
FAN FAN FAN
Jag är tillbaka i nätdejtinggträsket igen och jag vill ju inte vara där egentligen.![]()
Skulle träffat den jättegulliga killen i helgen men så blev han magsjuk och det rann ut i sanden...
Sorry, men fick en bild i huvudet där han befinner sig på badstranden. Den är svår att radera.
Än en gång, sorry.![]()
Tro mej tanken har fallit mej in att han inte är såååå intresserad .. Men men jag lever på hoppet ... =)
Får lite selfies fortfarande iafså helt dött är det ju inte
![]()
Hur har det gått. Framgång?Kopplade faktiskt ihop tre olika saker i hennes presentation till ett event 1,5 månader framåt i tiden och fick ett "vi får väl göra det då" tillbaka, men det känns långt borta och det vore lätt att tappa styrfarten innan dess.
Men jag funderar samtliga på om folk har detta som förströelse. Maila och maila, men utan action.
Hur har det gått. Framgång?![]()
Ja det var väl inte så svårtBokat lunch på fredag så det borde klassas som framgång.![]()
Tydligen är man jätteotrevlig och ska fostras om man skrattar lite ("haha tack tack") när man får en komplimang. Whut?
![]()
![]()
Gissar att han som jag har fler på G så det tar lite tid att gå varvet runtSkulle träffat den jättegulliga killen i helgen men så blev han magsjuk och det rann ut i sanden...
Tycker han hör av sej mer "sporadiskt" än förr men samtidigt så är det ändå inte "heldött"...
Får se om vi hinner ses i veckan ... (hans förslag igen)
Jag hoppas såklart på det =)
Umgås och umgås, jag hade skickat ett enda meddelande till puckot och bröt kontakt omgående......vad är det för bratts du umgås med
![]()
Men varför dras du till puckonUmgås och umgås, jag hade skickat ett enda meddelande till puckot och bröt kontakt omgående![]()
Ja det var väl inte så svårt. Hoppas ni får trevligt. Själv ska jag dinera med dejt nr 2 imorgon kväll. Hon ville sitta på nån av bryggorna nere vid ån
. Dejt nr 1 åkte iväg några dagar för att hälsa på sina föräldrar. Sen dök det upp en ny tjej som gärna ville ses men jag sa att vi får nog ta det nästa vecka eftersom jag har lite tajt med tid just nu
![]()
Testa Tinder skitcoolt juTack!
Vilket flyt du verkar ha med flera stycken!![]()
Det är puckon som dras till migMen varför dras du till puckon. Kan du inte försöka hitta nån trevli man isället, nån äldre
Jag får bara kontakt med trevliga dejter, ja utom en då som inte visste vem jag var
. Men det kanske är så att trevliga kvinnor dras till trevliga äldre män
![]()
Men ta en 40 taggare, dom håller mer än 2årDet är puckon som dras till mig
Alltså, jag vill ju att karln ska ge fan i att bryta höften inom 2 år också...Har satt min gräns kring 25-39, give or take. Under 25 känns som barnarov och över 40 känns så jäkla gammalt, blir 29 själv om ett par veckor så mitt åldersspann känns ganska lagom.