Vi som nätdejtar del 3

• Relationer
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 174 688
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag med :( :(
Men bara sedan en vecka tillbaks, så absolut inte redo att ge mig in i leken igen.

Tog slut med :heart för ett halvår sen och under denna tid som gått, är det ett helt gäng stycken som velat träffa mig.

Men jag kan inte. Jag är inte redo att gå vidare och träffa andra, kan inte ens tänka mig att vara intim med någon annan.
Jag är inte redo att radera allt om/med honom från mitt liv.
Inte än, inte nu.
Den stora frågan är om jag nånsin kommer att bli redo för någon annan... det känns inte så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag har skrivit med en kille på snapchat nästan varje dag i flera veckor. Vi har skrivit väldigt flörtigt och sexigt med varandra...
Svar
10
· Visningar
634
Hundhälsa Finns det någon klinik i över delen av Sverige, typ ovanför Stockholm som kastrerar tikar med titthål?? Sitter och söker på nätet, men...
Svar
13
· Visningar
967
Senast: kamomillo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 212
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 317
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka