Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, mer utvecklingspsykologi! Har fokuserat på kära Eriksson (suck och fy!), han menar att man går igenom 8 kriser i livet och hur man hanterar kriserna påverkar hur identiteten utvecklas, kort sagt![]()
Vatten eller annan dricka, godis och eventuellt en smörgås. Ser till att inte ha påsar som prasslar, godiset har jag i en liten burk som jag öppnar innan tentan börjar.
Jag brukar ha med mig något att dricka samt något som snabbt får upp blodsockret (t.ex. Choklad). Men inget som prasslar eller låter mycket när man äter det, som typ äpplen. Vi har dock nästan aldrig tentor på över fyra timmar
.
Åh herregud, jag klarade husdjurstentan!! Puh! Dumma jag pluggade ju knappt någonting men jag hade tur och klarade mig med två poäng till godo på första delen och ett halvt (!) på andra...
Läxa: Plugga ordentligt nästa gång...![]()
Jag har oftast med inget alls. Nån gång i början har jag haft med en liten ask med russin, så man får en liten kick och minimalt med prassel. Vissa dukar ju upp en hel picknick på bordet, tar lunchpaus i princip.Har väl suttit som längst runt 4 timmar.
Har dock ibland ångrat att jag inte haft med mig vatten, om inte annat är det skönt att bryta av och göra något annat än att skriva eller stirra in i en vägg och vara tom i huvudet.![]()
Pluggade t.o.m på julafton![]()