Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
jag sitter och forsoker gora kvallskursens grejer, totalt modfalldjag forstar inte hur man ska gora nagonting!
jag kan forsat principerna men vet inte hur man raknar ut det matematiskt
sitter med boken och anteckningar osv men det blir jag inte sarskilt smartare av......
4000 sidor?Men bra jobbat! Jag har superhelg jag. Inget plugg förrän måndag.
![]()
KL
jag haller pa och fa tuppjuck pa den har javla skiten! jag forstar massor men ta mej fan inte tillrackligt for att fa fram svaren! det ar liksom basic matten som skiter sig for att jag ska kunna fa dem har mer komplicerade sakerna att funka (som jag typ forstar). Trodde deadlinen var den 7:e, men det ar den 17:e. Varsta turen...
eh jag har en massiv tenta den 17:e, sedan inlamningen av den har skiten.
Hur ser man till att inte få total krupp på några projektkollegor?Varenda jäkla gång vi ska bestämma möte klagas det över att vi måste ses så himla tidigt. Tiden det är tal om är 9:00. Jag tycker inte det är speciellt tidigt?! Dessutom är det aldrig vi som bor långt bort (1,5-2 h resväg) som klagar...
speciellt nu är det viktigt att vi verkligen får saker gjorda, det är projektredovisningar torsdag-fredag och vi har sjukt mycket kvar att göra.
Deras förslag är 10, 11 eller "ett soft lunchmöte"... Helst det senare, för då hinner man ju rida innan också. "Vi behöver väl inte mer än 2 timmar?!" När vi har hur mycket som helst att göra.
Vi "måste" inte ha klockan 9, men med tanke på flummigheten i gruppen (som jag visserligen uppskattar oftast) så kommer vi ändå aldrig igång förrän en halvtimme senare så det drar ut på tiden så mycket.
För grejen är den att om vi börjar senare så kommer vi fortfarande sluta samma tid, det är ingen som vill stanna längre än till 14-15 ändå... Så mitt argument är att vi hinner mer om vi börjar tidigare!