Sv: Vi Som Pluggar
Det är inte gnäll. Det är mötesdisciplin som vi alla måste lära oss inför kommande arbestliv. Jag lovar..arbetsgivare köper inte att den arbetande struntar i sina uppgifter.. Skolan är ett jobb..inget lajlaj.
Jag har varit i en sådan grupp...(mardröm) och jag lade ner alldeles för mkt krut på det hela o sänkte nästan mig själv totalt. Idag sänker jag hellre hela gruppen..
Ska ni göra en PP (powerpoint)? Eller hur är det tänkt att ni ska redovisa?
Vår skola är noga med att poängtera att vi jobbar 9-17.. Gör vi inte som vi ska..så har skolan arbetat fram ett sätt för att sätta oss regält i klistret. Vi är ju distansare så det kanske är annolunda pga det. Vet att min skola har haft jätteproblem med tidigare elever och den odisciplin som lätt blir. Din skola har inte arbetat fram några sådana regler?
Det är just struktur vi inte har. Vi skulle behöva en projektledare, just nu är det bara hallaballoo känns det som.
Själva skriftliga arbetet är klart, just nu är det jobb med presentationer och opponering som ska göras. Allt ska vara klart på onsdag kväll, en del av det redan tisdag morgon. Och eftersom den enda som har gjort någonting under lovet är jag så har vi en del som måste göras.
Närvaro tas på alla möten och jag säger inte att de inte gör vad de ska, men det är lite för slapp inställning överlag. Vi pluggar heltid, då kan man inte räkna med att kunna rida hela förmiddagen eller gosa med hunden bara för att det är undervisningsfritt...
Ursäkta mitt gnäll![]()
Det är inte gnäll. Det är mötesdisciplin som vi alla måste lära oss inför kommande arbestliv. Jag lovar..arbetsgivare köper inte att den arbetande struntar i sina uppgifter.. Skolan är ett jobb..inget lajlaj.
Jag har varit i en sådan grupp...(mardröm) och jag lade ner alldeles för mkt krut på det hela o sänkte nästan mig själv totalt. Idag sänker jag hellre hela gruppen..
Ska ni göra en PP (powerpoint)? Eller hur är det tänkt att ni ska redovisa?
Vår skola är noga med att poängtera att vi jobbar 9-17.. Gör vi inte som vi ska..så har skolan arbetat fram ett sätt för att sätta oss regält i klistret. Vi är ju distansare så det kanske är annolunda pga det. Vet att min skola har haft jätteproblem med tidigare elever och den odisciplin som lätt blir. Din skola har inte arbetat fram några sådana regler?