Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hatar (nåja...) våra äldrekursare av precis den anledningen. "Äh, första året är rena barnleken. Knappt man behöver läsa alls..." - Huh?!?
![]()
Allt man redan kan är ju enkelt
Så är det med nästan allt, tycker jag. Man kommer bara ihåg det som var bra![]()
Haha!
(vi saknar dig i beachtråden!)
Jag förstår att det måste bli väldigt "mastigt" och framförallt svårt att plugga in så mycket kunskap på en och samma gång kan jag känna... Ni har ju salstentor också och då handlar det ju verkligen om att trycka in kunskap (och förståelse såklart). Men ja, som sagt, i slutändan kommer allt lösa sig för dig ändå och du får tänka att du äntligen studerar det du vill studeraKlart inte ens "liten" tenta ska stå i din väg!
Min instinktiva tanke är också att första terminen/första året var en barnlek såhär i efterhand... Men om jag faktiskt försöker erinra mig så kände jag extremt mycket ångest då med och pluggade massor också, men att jag såklart tycker det känns som enkla kurser såhär med facit i hand.