Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det i Umeå du läser eller vart är det?![]()
Stackare, är du fortfarande sjuk? Det enda du kan göra är ditt bästa, och ibland räcker det långtLycka till!
![]()
Lycka till!! Vet hur det känns![]()
Det kommer gå bra! Om det inte gör det så kan du alltid omtenta
Heja heja, ska hålla tummarna!
Bara tanken på omtenta gör mig kallsvettig. Att behöva fortsätta plugga på associationsrätten samtidigt som jag håller på med finansrätten... UÄÄÄÄÄÄH!!!![]()
Finns många teorier kring vad som är den "effektivaste" gruppstorleken, beror lite på typ av uppgift/syfte med gruppen och andra faktorer. Men i vanligt skolarbete brukar man benämna den "bästa" gruppstorleken som omkring 5-7 (eller kanske 8) personer ungefär tror jag...
Personligen tycker jag bäst om 4-5 stycken, men vi har en del gruppuppgifter i team om 8 stycken som max eftersom det är så många vi vanligtvis är i en basgrupp. Ibland delas vår basgrupp upp i två och då är vi alltså 4 pers/grupp.
Vad tycker du?![]()
Det beror lite på vad man ska göra. Förra hösten gjorde vi ett projektarbete som skulle redovisas med skriftlig rapport, då kändes det som att vi var alldeles för många. Sju personer som ska sitta och skriva tillsammans...![]()
Vad har alla för studieteknik ?![]()