Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, har läst miljörätt (vad kursen nu heter) på KaU som var bra, men den går ju inte på distans. Var det inte sthu som ville spy lite galla på Linnéuniversitetet nyligen pga att alla webbaserade prov strulade så mycket?
Jag läser miljövetenskap på LNU så jag har lite koll. Den första kursen har jag inte läst, men läser en som heter Samhällsplanering och förvaltningsrätt 7,5hp just nu och den är riktigt bra! Riktigt bra lärare som är engagerad och ger oss bra övningar så att man hänger med i kursen hela tiden. Såg att kursansvarig inte är samma som jag har nu, men jag ska ha en gästföreläsning med denne om ett tag vet jag
Miljörätt 7,5hp ska jag läsa nu efter jul (den ingår i mitt program). Eftersom jag inte har läst kursen kan jag egentligen inte uttala mig men kursansvarig som håller i kursen är riktigt tråkig. Har haft denne i två kurser tidigare och man tappar lätt fokus på dennes monotona föreläsningar. Jag ser dock fram emot kursen eftersom jag är intresserad av området men jag räknar med att jag får läsa det mesta själv och ha föreläsningarna som en back-up mest.
Då kan vi ju båda ta åt oss av råden som skrivits i tråden?Hoppas vi båda lyckas vända denna negativa spiral!
Åh men det är ju precis så!! Alltså jag har under terminen funderat på diverse diagnoser som jag kan ha och vad det egentligen kan vara för fel på mig.
Gick upp en liten lampa för mig när jag läste ditt inlägg, hade aldrig tänkt på det själv. Så tack för att du tog upp det!![]()
Vad bra! Hoppas du får ordning på alla känslor, tankar och prestationsångesten. Kanske är det en inkörningsperiod så det blir bättre med tiden också? Hur gick tentan (var det en tenta?) som du inte pluggat till?
Idag börjar jag med neuropsykologi, alltid skönt med ny kurs efter intensiv tentaperiod!Ska bli spännande (och svårt) med hjärnan...
Inte riktigt utvilad efter hektisk jobbhelg dock. Men jag tror det går an fram till jullovet, ska kötta några helger på jobbet innan bara. Blir bra med pengar i alla fall!
Ja, vi ska dit redan i morgon. Är jättepepp! Älskar kursen redan, men jag har ju läst om hjärnan och centrala nervsystemet tidigare när jag studerade på sjuksköterskepgorammet, så det är nog för att jag känner igen mig så mycket i allt (än så länge).
Helt galet att vara så nära examen. Spännande! Var hade du din praktik, hur upplevde du det? Och inom vilket område vill arbeta? Många frågor![]()
Gud vad skönt att vara nära arbetslivet! Hur länge har du läst?
Alltså hur många dagar kan det ta att rätta en tenta????