Vi som vill men inte kan.

Sv: Vi som vill men inte kan.

Här är en till som är sååå valpsjuk.... :love:
Men som vi bor med en väg på vardera sidan om vårt hus så är det uteslutet med hund.
Vi har diskuterat det fram å tillbaks, men nej.

Det räcker att få våra älskade katter överkörda... :cry:

Som tur är så har jag kompisar som har hundar som man kan gosa med. :grin:

Säger som Trani, staket och håll katterna inne? :confused:

Jag har de senaste veckorna börjat inse att jag är valpsjuk som faaaaan......... Lillskruttan blir snart 1 år och börjar bete sig som en vuxen tok istället. Jag KAN väl, men njae... :angel: När kan man skaffa nästa?!

Jag vill ha en till sån här:
DSC00180.jpg

DSC00172.jpg

Jag skulle vänta tills din skrutta var iaf 2-3 år innan nästa kommer in i bilden. :) Det hinner hända mycket mellan 1-2års åldern och då är det kanske bra att slippa bli distraherad av en valp.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 483
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 816
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka