Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag har jag dissat en middag enbart för att jag är så förbannad på det j-vla enhörningsmålet.
Ska aldrig, aldrig, aldrig mera se på en enhörning efter detta, idag SKA det bli en enhörning, vare sig den vill eller inte.
Idag blir mitt första enhörningstillverkningsförsök! (Vilket ord) Håller alla tummar och tår för dig, Caboose och hoppas även på att jag har lite tur med mig.
Jag har fått två enhörningsföl tidigare men nu när jag är på det målet verkar jag få hålla på i evigheter (fick iofs hålla på ganska länge för att få de första också.) Funderar starkt på att göra mig av med enhörningarna sen.
Apropå det här med enhörningar, sålde ju mitt AT-enhörningssto för en tid sedan. Hon var ju typ 1 år och 8 månader. Hon är nu 23 år och har fått 11 avkommor och 2 av dem är enhörningar, så det stämmer nog ganska bra med var sjätte antar jag...
Min travarenhörning vann sin 20 seger i dag, saknar bara lite ålder för 100 i Blup, men jag kommer nog avla på henne asap när jag får målet utan att åldra nåt mer nu!!
Inte för att vara sån, men den här hästen har det gjorts 8 försök med men ingen enhörning än... Åh andra sidan betäcktes den med min hingst "mitt på dan" och inte på "rätt tid" så det kanske förklarar en del...
Ekonomi & Juridik Selger nye Equestrian Stockholm ponni shabrak, gjorde en pakkepris på 1700 for 3 stykken (purple&gold, Royal navy og Mahogny Glimmer)...