Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...
kl
underbara spel...
gjorde mitt första försök på enhörningsmålet idag och lyckades

kl
underbara spel...
gjorde mitt första försök på enhörningsmålet idag och lyckades

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så, jag måste ställa en följdfråga ang. nr.3.
Min häst kommer aldrig kunna ha mera än 350,08 (eftersom det är dess GP) i färdighetspoäng? Eller ökar GP:n ju mera tränad hästen blir?
Om två hästar som är bra tränade etc. får ett föl har detta föl ett högre GP än ett Gaia föl t.ex.?
Ang. BLUP, innebär 20 tävlingar att en häst får 100 BLUP? Eller varför blir alla så glada då de har "haft 20st tävlingar" med sin häst?![]()
Tacksam för alla svar! En dag kanske era hästar står i ett ridcenter hos mig och inte tvärtom ;-) Dock har jag 3 tjänstgöringsdagar kvar..
Men Snows BLUP sjunker inte.
Min Snow har haft 100 i BLUP under hela sin tid hos mig!
Fast Mists blup minskar för varje dag. Igår hade min 86, idag 84. Din Mist är väl yngre än min (född 25:e dec) vilket också är anledningen till att din har högre GP. Det sa de minsann inget om på Howrse.![]()
Va? Jag menade spelarna, att de slutar spela på svenska sidan och går över till någon engelskspråkig för att det är lättare med språket, vilket kanske innebär att de som driver upp tempot som *** på svenska sidan försvinner..
Alla olika spelversioner som finns idag kommer att finnas kvar framöver också. Gå in på engelska sidan och kolla senaste nyheten om ni vill veta mer (behöver inte logga in för att se detta)