Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hatar när det händer, har ju lixom hänt en gång på varje sida (=3 med andra ord)... Hur klantig och hur många gånger lyckas jag innan jag lyckas att hålla mig och inte trycka?
vem var det här som ville köpa connemara-hörning förresten? (om h*n fortfarande är intresserad vill säga)
@missdragon: var ju oxå ett slarvfel på hög nivå - fanns redan 2 saker på listan, och ett y-horn närmade sig. Klickade på uppdatera frekvent, och när y-hornet väl dök upp på köp-listan, trodde jag den skulle hamna nederst, hence jag fort som 17 klickade ... på ålderspoäng
Woho lyckades köpa ett till.
Nu är hon färdiglekt och har ett GP på 352,56, tyvärr ger det ingen topp-plats just nu men hon ger mig en bra grund för att hamna där.
Ja tillsvidare iaf. Har tappat orken med Howrse och sen ska jag börja plugga heltid på distans samtidigt som jag söker jobb så kommer inte ha så mycket tid.