Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorbe skrev:*kl*
Däremot, om trådskaparen håller på med islandshästar så tycker jag h*n ska köpa en Victor Hugo....
Sorbe skrev:John Whitaker är en hopphjälm och jag är inte speciellt förtjust i islänningar och tycker att märket ska få hålla sig på hopphästar och vissa dressyrhästar.
De som rider islandshästar tycker jag ska hålla sig med championhjälmar (sammetshjälmar med vanliga band oavsett märke, men inte JW) och i vissa fall vanliga GPA Titan.
Sorbe skrev:Klart du ska få rida i vilken j*vla hjälm du vill.
Mitt inlägg var mest ironi, å du ville veta vad jag menade med det och du fick svar på det. Du behöver inte bli upprörd. Alla tycker olika på denna värld. Dock tycker inte JAG om att se hopputrustning på islänningar.
emma-vsm skrev:Nån som vet var man kan hitta återförsäljare av Victor Hugo? På nätet nånstans? Har googlat men inte hittat..
hannibal skrev:Mogna diskussioner här, hehe.
Källquist säljer VH. På www.kallquists.com finns förteckning över alla åf.
Sorbe skrev:Klart du ska få rida i vilken j*vla hjälm du vill.
Mitt inlägg var mest ironi, å du ville veta vad jag menade med det och du fick svar på det. Du behöver inte bli upprörd. Alla tycker olika på denna värld. Dock tycker inte JAG om att se hopputrustning på islänningar.