Victor Hugo hjälm?!

Sv: Victor Hugo hjälm?!

Det e lugnt... jag har fin fina betyg i svenska... men tänk innan du skriver något sådan där igen. Vissa kan ta illa upp, även om du säger att man får ha som man vill. Dom kan tro att du tycker islandshästar är b-hästar..:crazy:

//loddie

Ville ha en Victor Hugo hjälm men fick lägga ner projektet. Har normalt storlek 59 och inte ens en VH hjälm i stl 61 kom ner på mitt huvud.. Helt fel huvudform helt enkelt.. :( Fast det är klart, köpte en annan hjälm som satt bra för under halva priset istället, så på sätt och vis så tjänade jag ju på det.. :)

Man får skriva vad man vill - disskutionsforum you know. :smirk: .

Ja, jag kanske tycker så om islandshästar, vem vet.

Liknande trådar

Utrustning Hej på er! Jag är verkligen i behov av att köpa en ny ridhjälm, min är avramlad med flera gånger, den är även väldigt gammal samt sitter...
Svar
8
· Visningar
1 900
Senast: mowglieee
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Förut när jag ägde häst var sadel och bett det värsta jag visste att köpa. Nu har jag ett hästlöst problem. vad fasiken ska jag ha för...
Svar
8
· Visningar
2 408
Senast: Drago
·
Utrustning Som rubriken lyder Hur är passformen på Charles Owen hjälmarna? Runda? Avlånga? Tycker de är så himla fina, men har inte möjlighet...
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka