Minerva Trådstartare 22 Nov 2008 #1 Min Australiska Terrier är 10 månader nu. Vid vilken ålder ska man Patella o Ögonlysa honom? o vad brukar det gå på?
Min Australiska Terrier är 10 månader nu. Vid vilken ålder ska man Patella o Ögonlysa honom? o vad brukar det gå på?
Minerva Trådstartare 22 Nov 2008 #4 Sv: vid vilken ålder......? oki tack. Du vet inte vad det kan gå på?
L Linna 22 Nov 2008 #5 Sv: vid vilken ålder......? Pris minns jag inte sen jaggjorde det med min tik men jag tror det landade runt1500kr, du behöver inte röntka för patella...
Sv: vid vilken ålder......? Pris minns jag inte sen jaggjorde det med min tik men jag tror det landade runt1500kr, du behöver inte röntka för patella...
K knytt 22 Nov 2008 #7 Sv: vid vilken ålder......? Vetrinären känner på knäskålarna i första hand! Och bedöms på en skala 0-3 Vid misstänkt patellaluxation DÅ röntgar man för att kontrollera graden av förändringar samt eventuella pålagringar.
Sv: vid vilken ålder......? Vetrinären känner på knäskålarna i första hand! Och bedöms på en skala 0-3 Vid misstänkt patellaluxation DÅ röntgar man för att kontrollera graden av förändringar samt eventuella pålagringar.