Bukefalos 28 år!

Vidareutbildning efter naturvetenskapliga programmet

E

Eeiram

Hej!

Jag är inne på mitt andra år på den naturvetenskapliga linjen. Där jag bor finns inget naturbruksgymnasium. Det närmsta ligger 5 mil härifrån, vilket jag inte skulle klara av att pendla/flytta till pga min häst som jag måste ta hand om varje dag.

Finns det någon som har läst naturvetenskap på gymnasiet, och sedan läst vidare på en utbildning som har med hästar att göra?

Mvh Marie
 
Jag tror du skulle ha det lättare på tex Hippologen när du läst Naturvetenskaplig, fast du måste ju praktisera, men det tror jag är bra att testa på innan man börjar Hippologen ändå så du får testa hur det är att jobba på ett nytt ställe.
Men jag har ingen egen erfarenhet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 462
Senast: Mabuse
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 968
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 512
Senast: Kjerulfia
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 114

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp