vikt ? läng ?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Lipstiick
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 323
L

Lipstiick

Snälla jag behöver hjälp med att få reda på maxvikt och maxlängd.
Snälla om någon svarar<3 och vart kan jag hitta en tränare som jag kan träna hos, fastän jag inte har egen häst, i kungsbacka ? eller i närheten av göteborg ?

Tacck :)

Sv: vikt ? läng ?

Finns igen direkt maxvikt eller maxlängd för att rida träning men är man över 180 och väger över 80 blir det svårare! Vill man bli jockey ska man helst kunna rida 52 men många har en max ridvikt runt 54-56.

Om du vill hitta någon i Götebrogstrakten där du kan lära dig att sköta och rida galopphästar tycker jag att du ska kontakta Pia Höiom. Hon är duktig och trevlig!

Hennes adress hittar du på galoppsport.se under fliken "Sportinfo".

Lycka till!:)

Sv: vikt ? läng ?

Tack så jätte mycket för svaren (:
Har länge letat efter dem <3:bow:

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 075
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 432
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 427
Senast: Edla
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 186
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka