pimy 8 Mar 2009 #2 Sv: Vikt på shettis Oj, det beror ju alldeles på hur stor den är, och hur fet Vår minishettis på 85cm väger ca 125kg enligt alla olika sätt att mäta och räkna sig fram till vikten.
Sv: Vikt på shettis Oj, det beror ju alldeles på hur stor den är, och hur fet Vår minishettis på 85cm väger ca 125kg enligt alla olika sätt att mäta och räkna sig fram till vikten.
Constance Trådstartare 8 Mar 2009 #4 Sv: Vikt på shettis pimy skrev: Oj, det beror ju alldeles på hur stor den är, och hur fet Klicka för att se mer... Självklart men om jag specificerar mig lite då Min shettis som är ca 97-98 cm och är lite fet sådär.. Hur mkt kan hon väga?
Sv: Vikt på shettis pimy skrev: Oj, det beror ju alldeles på hur stor den är, och hur fet Klicka för att se mer... Självklart men om jag specificerar mig lite då Min shettis som är ca 97-98 cm och är lite fet sådär.. Hur mkt kan hon väga?
Gullan86 9 Mar 2009 #5 Sv: Vikt på shettis oj hjälp vilken mage har hon fått många föl? du med en shettis på 85cm är det med vikt måttband du mätt??? min mini på 83cm väger 137kg enligt vikt måttband och då tycker veterinären att han är helt perfekt i hull. Senast ändrad: 9 Mar 2009
Sv: Vikt på shettis oj hjälp vilken mage har hon fått många föl? du med en shettis på 85cm är det med vikt måttband du mätt??? min mini på 83cm väger 137kg enligt vikt måttband och då tycker veterinären att han är helt perfekt i hull.
Gullan86 9 Mar 2009 #6 Sv: Vikt på shettis han har massa päls på vinterbilderna så man ser inte riktigt ju...men såhär såg han ut i sommras och då vägde han 144kg. Senast ändrad: 9 Mar 2009
Sv: Vikt på shettis han har massa päls på vinterbilderna så man ser inte riktigt ju...men såhär såg han ut i sommras och då vägde han 144kg.
Gullan86 9 Mar 2009 #7 Sv: Vikt på shettis såhär såg han ut som fet, 185-190kg med vikt måttband. han är hingst ska jag kanske sägaom det inte syns
Sv: Vikt på shettis såhär såg han ut som fet, 185-190kg med vikt måttband. han är hingst ska jag kanske sägaom det inte syns
millus 9 Mar 2009 #8 Sv: Vikt på shettis Jag skulle tippa på runt 200 kilo. Min lilla shettis är ca 92 cm i manken och han väger 149,5 enligt våg. Då är han ganska så spensligt byggd!
Sv: Vikt på shettis Jag skulle tippa på runt 200 kilo. Min lilla shettis är ca 92 cm i manken och han väger 149,5 enligt våg. Då är han ganska så spensligt byggd!
Constance Trådstartare 9 Mar 2009 #9 Sv: Vikt på shettis Gullan86 skrev: oj hjälp vilken mage har hon fått många föl? Klicka för att se mer... Hos förra ägaren har hon haft minst två föl vad jag vet om. Jag köpte henne för snart fyra år sen... Det är en ypperligt fin hömage Men den ska bantas ner lite
Sv: Vikt på shettis Gullan86 skrev: oj hjälp vilken mage har hon fått många föl? Klicka för att se mer... Hos förra ägaren har hon haft minst två föl vad jag vet om. Jag köpte henne för snart fyra år sen... Det är en ypperligt fin hömage Men den ska bantas ner lite
ponytails 9 Mar 2009 #10 Sv: Vikt på shettis Min shettis vägdes på våg: 183kg. Normalstor, 98 cm mkh, sto.