Viktminskning - friskvård

Soapbubble

Trådstartare
Jag har friskvårdsbidrag kvar och funderar om det finns något viktminskningsprogram där man kan betala flera månader på en gång. VV och viktklubben betalar man per månad och jag vill passa på att utnyttja mitt friskvårdsbidrag för 2018 ca 2000kr idag/imorgon.

Jag har friskvårdsbidrag kvar och funderar om det finns något viktminskningsprogram där man kan betala flera månader på en gång. VV och viktklubben betalar man per månad och jag vill passa på att utnyttja mitt friskvårdsbidrag för 2018 ca 2000kr idag/imorgon.
Jag har inget tips, men en fråga. Får man nyttja friskvårdsbidraget till viktminskning? Det trodde inte jag.

Viktminskning/kostrådgivning räknas som friskvård liksom massage och solterapi mm. (Jag upptäckte att man kan beställa båda det ens och det andra via löneportalen då mitt problem har löst sig.)

Ö
FFF854DC-3905-4898-B3DC-EBE1416B5947.webp

Hahaha, hur drar man gränsen här eg?

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 415
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 160
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 143
Senast: Thaliaste
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 680
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31